عمالقة الانترنت

مرحبا بك زائرا ا و عضوا
يشرفنا انضمامك الى اعضاء المندى
سجل ولن تدم لان شعار المنتدى الثقة المطلقة

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

عمالقة الانترنت

مرحبا بك زائرا ا و عضوا
يشرفنا انضمامك الى اعضاء المندى
سجل ولن تدم لان شعار المنتدى الثقة المطلقة

عمالقة الانترنت

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
عمالقة الانترنت

ثقافى اجتماعى علمى تطورى ابتكارى

***(**** تسر شركة الفجر المالحة وكيل شركة تى داتا للانتر نت ان تعلن لعملائها الكرام عن فتح باب التعاقد بأسعار التكلفة والتيسير على عملائها الكرام من يرغب في التعاقد يتصل بالإدارة على رقم 0102404811 مع تحيات المدير أسامة جلال**** )***
***(****اعوذ بالله من الشيطان الرجيم بسم اللة الرحمن الرحيم اَللَهُ لا إِلَهَ إلا هو اَلحي ُ القَيَوم لا تأخذه سِنَةٌ ولا نوْمٌ لَّهُ مَا فيِِ السَمَاوَاتِ وَمَا في اَلأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَينَ أَيدِيهِمْ ِوَمَا خَلْفَهم وَلا َيُحِيطُونَ بشَيءٍ مِنْ علمِهِ إِلاَ بِمَا شاء وَسعَ كُرْسِيُّهُ السَمَاوَاتِ وَالأَرضِ وَلاَ يَؤُدُه حِفْظُهُمَا وَهُوَ العَليُّ العَظِيم صدق اللة العظيمُ **** )***

المواضيع الأخيرة

» مبروك للاهلي فوزه بكاس افريقيا لثامن مره بتاريخه
حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين 11 نوفمبر 2013, 5:03 am من طرف Admin

» السيناتور لعيون اشرف باشا
حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالجمعة 30 ديسمبر 2011, 1:37 am من طرف Admin

» جميع الاحاديث النبويه الشريفة
حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين 05 سبتمبر 2011, 10:38 pm من طرف Admin

»  لوقدمت لكم ورقه بيضاء.ماذا تكتبون فيها؟؟
حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالسبت 26 فبراير 2011, 8:59 am من طرف AMANY BAKR

» كل واحد بأصله
حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالأحد 13 فبراير 2011, 7:35 pm من طرف AMANY BAKR

» ان من يحبك .......
حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالأحد 13 فبراير 2011, 7:31 pm من طرف AMANY BAKR

» المنتخب يحصل على دورة حوض النيل
حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالأربعاء 19 يناير 2011, 5:09 am من طرف Admin

» الغراب وكيفية تعليم الانسان دفن موتاه
حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالأربعاء 19 يناير 2011, 4:53 am من طرف Admin

» ديون وحمير
حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالسبت 11 ديسمبر 2010, 7:41 pm من طرف Admin

التبادل الاعلاني

مارس 2024

الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

اليومية اليومية

2 مشترك

حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!!

doha

حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف doha الأحد 05 سبتمبر 2010, 3:24 am

الموضوع ده رغم انه هزار لعى انه جد جداا بجد حاجه تموت من الضحك حبيت انقله ليكم عشان تشوفوا التفاهه الى بقينا فيهااا

بعد التدقيق الشديد ف شرايط القنوات الفضائية ( شرايط الشات اللى بتبقى متلقحة ف آخر الشاشة !!!! ) و بعد التتنيح بالساعات قدام شاشة التلفزيون .. استطعت بقدرتى العبقرية و الفذة من نوعها أن أستنتج ........... ان نص الشعب حتما ًغبى و عايز الحرق

لأ اللى بيحصل ده مش طبيعى !!! أنا قريت شوية جُمل يا جماعة بجد تنحت قدامها !! و بين كل جملة و جملة كان هيجيلى شلل

إليكم الشلل التالى

*** ممكن حب اسكندرانى***

آيوووووووووووه و ماله !! طبعا زى ما انتوا عارفين فيه حب اسكندرانى و حب قاهرى و فيه فلاحى و فيه صعيدى !!! و اذا مشينا بالحدود شوية هنلاقى فيه حب لبنانى و حب امريكانى و صينى و يابانى !!!! و هكذا و مقولكوش بقى ع الحب المريخى !!!!
    و برضه فيه حب بالفراخ و حب بالكباب و فيه بالشطة و اللمون !!!!!!! و يا سلام بقى ع الحب بالجبنة !!!
    فظييييييييع !!! خصوصا لما بيتقطع عليه طماطم بيبقى اييييييييييييه مقولكمش

*** أنا 75 سنة ممكن أتعرف على ليدى مناسبة***

خمسة وسبعين سنة يخرببيت كدا و قادر يمسك الموبايل و يبعت مسج ؟؟!!! ما شاء الله لسه ف عز شبابه برضه !! آه و ماله ممكن تتعرف على كركوبة مناسب

*** ممكن واحدة جميلة للصداقة و الحب و ياريت برضه للسفر ***

آه ممكن طبعا !!!
    و يا ترى حضرتك عايزها كام سلندر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

*** أنا شاب متدين ممكن ليدى عندها شقة ***

آه و ماله !! و فيه برضه شقة و عليها ليدى مجانا !!!! و ياترى ايه مواصفات الشقة اللى عايزها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

*** أنا دلوعة و شبه نانسى عجرم ممكن أتعرف ***

آه و نص !! و ياترى واخدة من نانسى عجرم قفاها و لا كعب رجليها ؟؟؟؟؟؟؟؟
    اتدلعى يا اوختى و ماله !! و لما حضرتك أمورة كده امال بتعرضى نفسك ليه ع الشاشة ؟؟؟؟؟ ايه محدش راضى يشترى خلقة نانسى عجرم ؟؟؟ ايه الرجالة بقت بتطس ف نظرها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لأ معندهمش حق

*** أنا ف اعدادى ممكن أتعرف على بنت حلوة ***

هيا جات عليك ؟؟!! و ياترى عايزها ف سنة كام يا حبيبى ؟؟؟؟؟ ابتدائى و لا حضانة ؟؟؟؟؟؟؟ أنا بالشكل ده هيجيلى السكر

***فلانة : أنا نكدية موت ممكن أتعرف على نكدى و ننكد على بعض ***

*** فلان : أنا نكدى مووووت !! و قعتك سودة و نهارك مش باينله لون ***

كان نفسى أمسكهم هما الاتنين و انكد على أهاليهم

*** معاكى فلان ممكن أعرف اسمك سنك طلباتك ***

آه و ماله أنا فلانة يا ابنى ... و النبى اطلبلى واحد كباب و اتنين بانيه !!!!
    احم احم .. و ياريت لو معاهم برجر

*** أنا عايز بنت للارتباط سمرا أو بيضا أو قمحى ما تفرقش ***

فوشيه !!!!!!!!!!!! الفوشيه يمشي معاك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طب ايه رأيك ف البنفسجى ؟؟؟؟ جديد و منزلش السوق

*** ممكن واحدة جميلة استايل عشان أحبها ***

آه و ماله !! أنا برضه عايزة بطارية للموبايل بتاعى عشان أنا قربت أهنج !!!!!!

*** أنا سى السيد بدور على أمينة تسمع الكلام و تقول حاضر ***

آه و ماله حاضر يا اخويا !!! بقى حضرتك عايز أمينة ؟؟؟؟
    وماله

لو انت بتحبنى بجد ممكن أديلك رقمى !! ***

يا ما شاء الله !!! انتوا بتحبوا بعض الأول و بعدين تتعرفوا على بعض ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تصدقوا بالله أنا دلوقتى بس عرفت أهمية السراية الصفرا

*** فلانة : ممكن تعرفنى على نفسك عشان هنبقى حب العمر ***

*** فلان : هحكيلك عن حياتى كلها !!! .. أنا من النهارده ملك

قلبك !!!!!! انتى حددى و انا تحت أمرك ***

أشوف فيكم يوم بحق جاه النبى !!! الدماغ دى معجونة من ايه ؟؟؟؟ أنا خلاص هيجيلى شلل !!! ألطم يا اخوانا ؟؟؟؟؟

***أنا قلبى فاضى .... حد عاي*** أحبه ؟؟؟ ***

بسسسسسسسسسسسسسسسس أنا مُت خلاص

فلانة : عرفنى على نفسك يا فلان و ابعت رقمك .. أنا بحبك أوى ، فلان : أنا اللى بحبببببببك أوييييى يا فلانة !! قوليلى صحيح هو انتى حلوة و لا ؟؟؟؟؟؟؟؟

لاتعلييييييييق ......

أنا شكلى هموت تانى
    ثوانى أموت و ارجعلكم

كلمة أخيرة :
    اللى بيحصل ده كتيييييييييير .. شئ ميقبلوش لا قلب و لا عقل ولا منطق ولا دين .. استهتار و استخفاف بالمشاعر و كذب مالوش نهاية و ضحك ع العقول !!!! و الدهشة انه كل اتنين بينافقوا بعض و الوسيلة الرخيصة ...... الحب !!!!!! مع ان كل كلمة حب غالية أوى .... ايه اللى جرى للناس ؟؟؟؟؟؟ و ايه اللى جرى للمجتمع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ربنا يرحمنا يا رب

عبودة
    عبودة

حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty رد: حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف عبودة الأحد 05 سبتمبر 2010, 8:12 am

شكرا ليكى ياضحى على التوبيك الجميل دة وانا معاكى فى رايك انا كمان متضايق من الحاجات دى واتمنى التواصل معكى فى مواضيع اخرى
    .................................................
    عبودة ماركة مسجلة
    doha

حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty رد: حااااااااااااجه تجنن!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف doha الإثنين 06 سبتمبر 2010, 3:18 am

thx aboda and i hope so Very Happy [i]

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 28 مارس 2024, 6:07 pm