عمالقة الانترنت

مرحبا بك زائرا ا و عضوا
يشرفنا انضمامك الى اعضاء المندى
سجل ولن تدم لان شعار المنتدى الثقة المطلقة
عمالقة الانترنت

ثقافى اجتماعى علمى تطورى ابتكارى

***(**** تسر شركة الفجر المالحة وكيل شركة تى داتا للانتر نت ان تعلن لعملائها الكرام عن فتح باب التعاقد بأسعار التكلفة والتيسير على عملائها الكرام من يرغب في التعاقد يتصل بالإدارة على رقم 0102404811 مع تحيات المدير أسامة جلال**** )***
***(****اعوذ بالله من الشيطان الرجيم بسم اللة الرحمن الرحيم اَللَهُ لا إِلَهَ إلا هو اَلحي ُ القَيَوم لا تأخذه سِنَةٌ ولا نوْمٌ لَّهُ مَا فيِِ السَمَاوَاتِ وَمَا في اَلأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَينَ أَيدِيهِمْ ِوَمَا خَلْفَهم وَلا َيُحِيطُونَ بشَيءٍ مِنْ علمِهِ إِلاَ بِمَا شاء وَسعَ كُرْسِيُّهُ السَمَاوَاتِ وَالأَرضِ وَلاَ يَؤُدُه حِفْظُهُمَا وَهُوَ العَليُّ العَظِيم صدق اللة العظيمُ **** )***

المواضيع الأخيرة

» مبروك للاهلي فوزه بكاس افريقيا لثامن مره بتاريخه
الإثنين 11 نوفمبر 2013, 5:03 am من طرف Admin

» السيناتور لعيون اشرف باشا
الجمعة 30 ديسمبر 2011, 1:37 am من طرف Admin

» جميع الاحاديث النبويه الشريفة
الإثنين 05 سبتمبر 2011, 10:38 pm من طرف Admin

»  لوقدمت لكم ورقه بيضاء.ماذا تكتبون فيها؟؟
السبت 26 فبراير 2011, 8:59 am من طرف AMANY BAKR

» كل واحد بأصله
الأحد 13 فبراير 2011, 7:35 pm من طرف AMANY BAKR

» ان من يحبك .......
الأحد 13 فبراير 2011, 7:31 pm من طرف AMANY BAKR

» المنتخب يحصل على دورة حوض النيل
الأربعاء 19 يناير 2011, 5:09 am من طرف Admin

» الغراب وكيفية تعليم الانسان دفن موتاه
الأربعاء 19 يناير 2011, 4:53 am من طرف Admin

» ديون وحمير
السبت 11 ديسمبر 2010, 7:41 pm من طرف Admin

التبادل الاعلاني

أكتوبر 2018

الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

اليومية اليومية


    ومالو يخويا مش عيب؟

    شاطر
    avatar
    عبودة

    عدد المساهمات : 111
    تاريخ التسجيل : 25/05/2010
    العمر : 28
    الموقع : abdo_taha51@yahoo.com

    ومالو يخويا مش عيب؟

    مُساهمة من طرف عبودة في الأربعاء 26 مايو 2010, 2:17 am

    ومالو يخويا مش عيب؟

    في يوم الصبح الساعة 8 بالليل قلت اما افوت علي اللول اشوفه خلص شندوشت الكشري ولا لسه بيدهن الباب جوافة...المهم عديت عليه وطلعت فوق.. فوق السحاب ...(سحاب؟!!!)...اه سحاب و مالو ياخويا مش عيب...
    المهم كان السمك هناك بيعاني من ارتفاع حرارة الارض الصلبة و كان في فرقة رضا لانقاذ السمك الغرقان...(سمك غرقان؟!!!)...اه سمك غرقان و مالو ياخويا مش عيب...
    المهم رجعت من عند اللول بعد ما اتأكدت ان الحيطان ليها صوابع زينب بنت الجنايني اللي قال لي(قال لك ايه؟)...قال لي و قال لي..انت حتطلعنا من الموضوع ليه دلوقت؟..الجنايني ده سرق الغويشة البلاستيك من درج المشابك بتاع استاذ رمضان ستة اكتوبر...

    المهم بعديها رحت اجيب شيفونيها فلهزأ من عند سمارة-يلزم خدمة يا سلطان؟-..لقيت ام سامية قعدة تدبح الكتاكيت اللة يحرسهم جابوا مجموع عالي في ثانوية عامة(كتاكيت في ثانوية عامة؟!!!)...اه كتاكيت في ثانوية عامة و مالو ياخويا مش عيب...المهم بقي المدرسة اللي كانت بتعلمهم القراية والعوم والنبى يأحمد كانت ليها جارة اللهم احفظنا راكبها جوست ياباني من النمسا بس كان مزّة..حتة كدة عشرة علي عشرة زي اللي جابتها الولية ام رباب في امتحان الالسن قسم اللغة الاسكندرانية(اللغة الاسكندرانية؟!!!)...اه اللغة الاسكندرانية و مالو ياخويا مش عيب...مش اللي بني مصر كان في الاصل حلواني؟!!! تسسسسسسسسسب حكم

    المهم الست دي اخدت ديلها في ودانها و هووووب اكلت الزبادي قبل ما الطابور يطلع الفصل ويركب الجاموسة الوالدة ...الجاموسة الوالدة دي بقي جابت بقرة-بنت حرام يعني-(جاموسة جابت بقرة؟!!!)...اه جاموسة جابت بقرة... و مالو ياخويا مش عيب بس كانت زي فالقة الشمام الكوري عشان كان عندها زمارة في رجليها اليمين من الشمال وانت داخل عالأوتوستراد قبل متوصل للبحر المالح بتاع اسوان.(البحر المالح بتاع اسوان؟ّ!!!)...اه البحر المالح بتاع اسوان... و مالو ياخويا مش عيب..

    المهم العيال زعلوا منها عشان مجبتش معاها العنكبوت النونو اللي راح الغابة يصطاد دبابة بس ملقاش واحدة قام جايب ذبابة(ذبابة؟!!!)اه ذبابة و مالو ياخويا مش عيب...الذبابة دي بقي كانت طرشة عشان مكنش عندها مناخير تسمع بيها فكانت بتعرج و بتتعالج عند دكتور نسا وولادة شاطر اوي اسمه حمو المتريش اصله عقبال امالتك كان عنده عربية بكار نبيتي كدة زي لون السما(نبيتي لون السما؟!!!)...اه نبيتي لون السما و مالو ياخويا مش عيب ...بس ايه كانت سوبر لوكس اصل اللي شطبها كان مبيض محارة قد الدنيا بس يا خسارة مالوش حظ...اصله طلع الخليج وغرق في بير بترول اسود هباب زي قلب ستك ام عماد الندابة اللي كانت بتندب في فرح خالك اما رجع من الحجاز...عقبال كده ما اشوفك في بكالوريوس هندسة كده و تبقى مزراع كده على قناة دريم للمكرونة بالباشميل ام اشطة كده و تبقى زي صلاح العترة اللي اتجوز بنت ام رغدة الوحيدة اللي اسمها مروة...

    بس ايه جبلها شئ وشويات...دهب و ياقوت و فلفل اخضر اصلو مدلعها اوي دي لو كانت حتى طلبت حزمة جرجير كان جبهالها تصور؟؟
    يللا اروح انا بقى قبل ما اتأخر على الزرافة العورة اللي عضها برص هندي رجله زرقة...هي سمرة شوية--الزرافة مش رجل البرص..اصل انا احب كلامي يبقي واضح--المهم هي سمرة شوية بس العرسان عليها كده زي الفراولة اما بتتسرق يوم الجمعة الساعة سبعة من سوق السيارات..في سوق السيارات بقى كان ساكن عم عبده ، اللي مراته كانت حامل في سنتين و نص و قررت تسمي الواد سيف ، لكن إيه تمت الولادة فجأة في ليلة مولد النبي و عشان كدة سمته تامر

    بس المهم....انا مين؟وايه اللي جابني هنا؟!!!....يااااااااه...دي الفرقة صعبة و الاغاني اليوناني حلوة قوي والاحمر طالع موضة السنة اللي فاتت يدينا ويديك طولة العمر...
    كتبتها:
    متأثر بقول الشاعر:

    "قف للمعلم وفه التبجيلا....وان كان لك عند الكلب حاجة قل له يا سيدي"
    وعلي رأي المثل:"اقلب القدرة علي فمها...يحتار عدوك فيك"... و مالو ياخويا مش عيب؟!!!
    يا كسفتي قدام مدحت و صلاح
    مدحت وصلاح مين ؟؟؟؟
    .............................................
    عبودة ماركة مسجلة
    avatar
    bosy

    عدد المساهمات : 29
    تاريخ التسجيل : 23/05/2010
    العمر : 28

    رد: ومالو يخويا مش عيب؟

    مُساهمة من طرف bosy في الأربعاء 26 مايو 2010, 3:00 am

    لا بجد عبود عبوده يعنى

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت 20 أكتوبر 2018, 9:14 am